neděle 10. března 2013

Další týden plný zajímavých věcí !

Zdravím vás moji milí čtenáři, kamarádi a rodinko !
Jsem tu opět s novým článkem, kde bych vám chtěla napsat o dalším stráveném týdnu tady v Harborne :)



Jak jsem minule slibovala článek o škole, tak se vám omlouvám, ale z jednoho velkého důvodu právě tento článek nebyl :D (vysvětlím později). V pondělí jsem se do školy asi poprvé těšila a to pouze z jediného důvodu. Minulý týden jsme měli za úkol udělat projekt na téma zdravý životní styl, zdravá výživa, sporty atd + publikum, pro které tento článek bude(téma pro mě jak dělaný). Já si vybrala zdravou výživu pro teenagery a taky jsem udělala prezentaci (jako každý), pomocí které jsem před třídou o tomto projektu říkala. Trvalo mi to vážně dlouho všechno udělat, ale měla jsem plán, který jsem myslím udělala na 1. K mému projektu jsem chtěla udělat i něco jako průzkum, a tak jsem měla v plánu dát malýmu do školy pár otázek pro asi 10 kamarádů v jeho věku a starší. To mi díky odkládání a prázdninám nevyšlo, a tak nezbývalo nic jiného než udělat malinkej podvod :D S pomocí moji úžasné sestřičky jsem dala tyto otázky teenagerům v ČR a pak řekla, že jsem se ptala tady v UK...snad nikdo z mých anglických kamarádů neumí česky aby si to přečetl :D! Měla jsem ze všeho super pocit a proto jsem se těšila až mi učitelka řekne, co si o tom myslela atd. Všechno předčilo moje očekávání. Můj projekt, prezentace a mluvení prý bylo na úrovni Level 2 (lepší), do kterého mě taky chtěla přesunout. Prezentace neprezentace, mluvení nemluvení - na to se ještě necítím !:D. Něměla nic negativního co by mi řekla...byla prostě maximálně spokojená tak jako já. Teď jsem se vám tu pěkně vychválila a můžeme jít dál :D
   Tak a je čas vám vysvětlit důvod nezveřejnění článku o škole. Když jsem naší super učitelce dávala foťák, tak jí říkám "Do you know how to use it?"(pro rodiče: "Víte jak s tím zacházet? :D")..a odpověď byla smích a smích. Fotky udělala asi dvě, protože všichni spěchali domů, tak jsem se rychle podívala a zdálo se to ok. Doma to stáhnu a co nevidím? Super tmavý rozmazaný fotečky...teď byl smích na mé straně :D..takže snad zítra budou ok. Po škole jsem spěchala domů, protože "mámě" měl přijít nový iphone a já musela být doma abych všechno podepsala. Nejdřív jsem uklidila, pak čekám hodinu, dvě, tři, pak už mám nervy protože je venku krásně a já nemůžu jít..no a nakonec usnu. Bylo 6 hodin a mobil nikde ! Takhle naštvaná jsem nebyla...naštěstí tady nejsem pár dní, takže jsem ven šla hned další den  :D
  V úterý po škole jsem měla volno, a tak jsem vyrazila k nám na High Street. Tam jsem sehnala super broskvovej svetr, díky kterýmu mě napadl další nápad na lookbook. Tak jsem aspoň trávila zbytek dne (fotila, upravovala, psala článek na blog,...) Řeknu vám že mít facebook, lookbook, blog a teď i instagram je něco :D...obzvlášť když mám něco nového :D


   Středa byla už o něco horší...no nazvala bych to asi typical weather in the UK aneb prší a prší od rána až do večera. I takové dny jsou :D Tak nezbývalo nic jiného než vytáhnout filmy Harryho Pottera, Nekecej a Pádluj a taky jeden z mých oblíbenějších Zahulíme uvidíme.


   Čtvrteční ráno mě opět nepřekvapilo...pršííí :D Naštěstí jsem měla co dělat a tím přesně myslím žehlení. Když jsem viděla co všechno v koši je, málem mě klepla pepka :D Žehlení ale není práce která mě nebaví...vždycky si pustím film a pak to jde samo :) Ve zbytku dne jsem koukala na filmy a pomáhala v kuchyni.
   Pátek jsem začala jako obvykle úklidem. Potom jsem musela do obchodu nakoupit pár věcí a v kuchyni nakrájet pár cibulí, rajčat a opět udělat 20 placek (takže přes hodinu v kuchyni :D) To bylo ale jen z důvodu, že jeli na víkend za tátou a potřebovala navařit víc jídel. Takže jsem tu další víkend sama. Na jednu stranu - juchůůůů, na druhou stranu - bojím se, bojím :D..tím že jsou ty baráky tak blízko u sebe jde slyšet dupání atd  z vedlejšího baráku jakoby dupal někdo tady...super pocit :D

A je tu víkend !
S Lily jsme se chtěly jet podívat do Stratford upon Avon (krásný Shakespearovo místo!), ale díky počasí nám to nevyšlo a tak jsme se sešly jako každou sobotu v centru. Snad bude příští sobotu lepší počasí a tepleji aby jsme mohly jet :) No a dneska tu sedím, píšu vám, koukám z okna ven kde sněží :D a chystám se přidat i další kratší článek s fotkami na lookbook dnes večer, takže se těšte :)









 Lily´s cappuccino :)

 My favourite coffee americano :)


Tyhle brýle neměly chybu !:D:D








Brzy se zase ozvu. BYE :)

Žádné komentáře:

Okomentovat