pátek 15. března 2013

POZNEJ RŮZNÉ KOUTY SVĚTA !!!

Zdravím vás všechny !!!

Jsem tu opět a konečně se slibovaným článkem o škole. Na psaní právě tohoto článku jsem se těšila, protože bych byla moc ráda abyste tyto lidi poznali tak jako já. Vím že to není možný naživo, ale pokusím se vám všechno napsat a taky ukázat na fotkách.

Jak už jsem v nějakém z předchozích článků psala, první dny byly vážně hrozný! Nové věci, informace a taky lidé. Čas tu ale vážně rychle utíká, naučila jsem se plno nového a v mluvení jsem taky udělala pokrok. Díky těmto věcem je to teď ve škole všechno lehčí, věcem rozumím a občas se i nudím :D To je taky příčina proč chodím do školy čím dál více později :D Ze začátku jsem se snažila chodit dříve, ale pak to začalo 5 minut zpoždění, 10 minut zpoždění...no snad už to nebude víc :D! Ani tomu nemůžu uvěřit, ale už je to něco málo přes 4 měsíce co jsem tu a příští týden mě čeká první zkouška READING k získání certifikátu, tak mi držte palce :)

11 !!!

Tak už dost řečí a přejdeme k mým spolužákům, které jsem si vážně oblíbila. Ve třídě nás je 11 a samé holky (všechny nejsme jen au-pairky, ale jsou tu i maminy, které už mají děti nebo slečny, které tu pracují) a ze všech koutů světa.


Začnu holkami co stojí - vlevo je teď nová Esztella z Maďarska (teď tu musím vložit jednu vtipnou příhodu..když přišla Esthela první den, naše učitelka se jí ptala na věk a když jí odpověděla teď myslím kolem 30, tak jí učitelka řekla že vypadá věkem jak já a holky co jsou nade mnou..wtf? :D)...další v řadě je Bety z Německa(s ní jsem měla asi největší problém na začátku, protože mluví strašně rychle a mumlá..ale teď už je to ok), další je Julia taky z Německa (má super angličtinu !), potom je tu Roberta z Itálie (strašně milá a sympatická slečna), vedle je Svenja z Německa (opět super angličtina !:), pak je tu Lily z Francie kterou už znáte a vedle Lucía ze Španělska...potom můžete vidět jednu slečnu z ČR :D, vedle je tu Fahmina z Bangladéše (z ní jsem měla největší strach, ale jak jsem časem poznala, je strašně hodná,milá atd), Jelitha je ze Srí Lanky a jako poslední Shagufta z Anglie (původem je z Indie,ale žije tu už víc jak 10 let).

Sice jsem vám tu popsala co si o každé myslím, ale taky musím dodat že KAŽDÁ na mě udělala svým způsobem dojem a to že tohle je šance poznat lidi z celého světa už je jen třešnička na dortu!

Pokud jste se na fotce nezorientovali, mám tu další, kde si to ujasníte :)


Holky z Německa - Bety(vlevo) a Julia 

Zleva - Julia-Německo, Roberta-Itálie, Svenja-Německo, Lily-Francie, Lucía-Španělsko


Vzadu můžete vidět naši učitelku..sice nemá ráda focení, ale na některých fotkách se mi ji podařilo zachytit a taky příští týden mám s ní slíbenou fotku! :)

Jelitha - Srí Lanka

Roberta - Itálie

Shagufta - Anglie

Lucía - Španělsko

Lily - Francie

Tady můžete vidět učitelku - ta černoška:)



 Projekty na téma "Zdravý životní styl" o kterém jsem už psala 


Můj projekt :)

Cestou ze školy jsem ještě udělala pár fotek z okolí Univerzity, tak se mrkněte. Snad se vám článek líbil a pokud máte dotazy nebo nápady na další články, stačí napsat. Brzy se budu těšit..BYE :)









5 komentářů:

  1. a co konkrétně na té škole studuješ za obor ?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jsem tu zapomněla uvést..chodím tu jen na kurzy angličtiny :) to si myslím že je tu teď pro mě nejdůležitější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo tak to je parádní..pokud je na konci ještě certifikát :) tak držím palce s readingem :)

      Vymazat