čtvrtek 18. dubna 2013

Krásně bylo, krásně snad i bude !:)

Zdravím vás moji milí čtenáři :)

Ještě si pamatuji, jak jsem odpočítávala dny domů. Ty utekly jako voda a už jsem zase zpátky v Anglii. Nemusím ani popisovat co všechno jsem dělala a nedělala, ale bylo mi nejvíc krásně. 6 měsíců ještě není bůhví jaká doba, ale i po takovém čase zjišťujete, jak vám na někom (hlavně rodině) záleží. Já to tedy poznala už po pár dnech, ale čím déle tu jsem, tím je to horší a pořád mi připadá, že jsem si na všechno ještě  nezvykla. Proto jsem i za ty 3 týdny doma byla strašně ráda !:) 

Chtěla jsem strávit co nejvíce času s rodinou a kamarády a to se mi taky doufám podařilo. Hlavně chci poděkovat všem, co přišli oslavit moje 20tiny (a to nejen kamarádům, ale i rodině).Dostala jsem plno dárečků, ale co je nejlepší? Taneční podložka !... takže si teď můžu tancovat i tady v Anglii !!:) Musím teda jen počkat, až se mi spraví záda, protože mi v nich při odjezdu do ČR ruplo a doteď se nemůžu pomalu ani hýbat..28kg je 28kg :D:D

Na jednu stranu musím přiznat, že se mi zpátky moc nechtělo, ale na druhou stranu tu je plno věcí, na které se těším...Londýn, Stratford upon Avon, stěhování do nového baráčku (vilky :D) atd...Nejvíc se ale těším, až mě tu navštíví na začátku července rodiče a sestřička a pak společně pojedeme zpátky do ČR! Snad to vyjde a mamča nebude muset udělat tu slibovanou věc...jít s pistolí do banky :D

Víc to popisovat nebudu, postačí fotky :)
 Odlet do ČR








20tiny :)









Leoš :)

Jaro v Anglii :)


Teď už zase můžete sledovat příspěvky jen z Anglie..a máte se určitě na co těšit !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat