čtvrtek 25. dubna 2013

Saint George´s Day :)

Zdravím vás :)

!!! Jsem tu opět s novým článkem z Birminghamu !!!

 Od příjezdu jsem neměla moc času a náladu psát něco nového..ani vlastně nevím proč, ale přijde mi to tu poslední dobou všechno zvláštní... jako bych tu byla poprvé,ale jen s tím rozdílem, že už to tu znám. Asi je to tím, že se už začátkem května stěhujeme do nového baráčku, budu v novém prostředí a nevím co čekat. Každopádně jaro je tady, krásně teploučko a už jen to mi zvedá náladu. Je tu ale i dost věcí na které se těším a ze kterých mám radost ( výlet do Londýna na začátku května, seznámení na letišti se skvělou holčinou z Litvy, se kterou mám hodně společného a spoustu dalšího.. )

Abych to shrnula, tak minulý týden byl fakt namáhavý (praní spoustu věcí z jejich dovolené, žehlení, pomoc v   kuchyni a ani fyzicky jsem se necítila dobře) Potom jsem i dostala pozvání , abych se společně s rodinkou jela podívat na nový barák, který je fakt super! Až teda na jednu věc..chtěli mi dát pokoj, kde je velká zrcadlová vestavěná skříň. A to fakt nedávám :D od doby, co jsem viděla horor Zrcadla, mám ze zrcadel fakt respekt :D! Naštěstí je tam spousta volných pokojů,takže si můžu vybrat. 

Abych se ale zase moc nepřepracovala, v sobotu jsem vyrazila s "týmem francouzek :D" do centra. Bylo nádherně a jak jsme i později zjistily, Anglie slavila den svatého Jiří (Saint George´s Day). Nicméně, byla to sobota jako každá jiná a proto teď vymýšlíme co dělat mimo centrum Birminghamu. Když jsem poprvé přijela do centra, říkala jsem si "wow tady je to velký"..ale teď si jen říkám "už tu není co dělat" :D






 :D





















Doufám že jste si čtení i fotky užili a brzy se těšte na další článek :) Pokud nám v sobotu vyjde počasí a bude pěkně, jedeme se podívat do Stratfordu (místa kde se narodil Shakespear) :) 

1 komentář:

  1. Luci, krásné fotografie, ta dřevěná sova nemá chybu... užij si to tam. Posílám pozdrav L.

    OdpovědětVymazat