čtvrtek 9. května 2013

STRATFORD UPON AVON :)

Zdravím vás milí čtenáři, ať už pravidelní nebo noví :)
V sobotu jsem se konečně vydala na první pořádný výlet do krásného starého městečka Stratford upon Avon aneb rodiště W. Shakespeara. Z celého dne jsem byla víc než nadšená a tak bych se o to chtěla s vámi trošku podělit. 
Let´s go to Stratford :)


Jak už jsem psala, v sobotu 4.5. jsem společně s Lily vyrazila na výlet do Stratfordu, kam jsme se mimochodem chystaly už asi 3 týdny. Už ráno jsem si říkala "tohle počasí mě nemá rádo", protože opět krásně typicky anglicky pršelo :D! Lístek už jsem ale měla koupený, takže nás nic nemohlo zastavit! Vlak kterým jsme jely neměl chybu. Zastavoval v každé pr**** asi po třech minutách a tak to trvalo necelou hodinu. Takže o moc lepší než ČD to není :D No nic...přežily jsme, dojely jsme a hurá do města :)

Po příjezdu se mi chtělo skoro brečet, a to nelžu! Pršelo jak nejvíc to šlo, do toho vítr že mě to málem odneslo a deštník taky a ještě jsem si expert vzala baleríny, takže jsme měla nejvíc zmrzlý a mokrý nohy :D Naštěstí se jen tak nadarmo neříká "kdo si počká, ten se dočká"...a tak jsme se toho krásnýho slunečnýho počasí dočkaly ani ne za hodinku :) Už jen to nám zvedlo náladu a mohly jsme vyrazit na prohlídku. 

Nejdřív jsme zůstaly v centru, prošly pár obchodů, pak zašly do nádhernýho obrovskýho parku plných lidí, fontán, labutí, kačen a hlavně holubů (jak už většina ví, je to moje největší noční můra! ničeho se nebojím víc jak holubů! :D). Nakonec jsme zavítaly do největší motýlí farmy v UK..a to byl taky zážitek :) Sice vstupný docela dost, ale proč si nezahrát na mladší když tak vypadám a neplatit levnější vstup...někdy je tohle výhoda :D

Abych to shrnula, všechno v tomhle městě, od příjemných lidí až po krásný starý chatky na mě udělalo obrovský dojem a nezlobila bych se, kdybych tu musela žít :) Teď už nebudu přehánět, básnit ani vášnit, protože to nemám v povaze a raději udělám něco užitečnýho - ukážu vám fotky :D!









 House of W. Shakespeare






















 Butterfly farm























Možná si po shlédnutí říkáte, proč nejsem na každé fotce :D, ale je to jen z důvodu, že jsem se necítila dobře a tudíž jsem neměla náladu být focena :D Teď na mě leze chřipka nebo něco podobnýho, ale snad to do soboty vyléčím, protože mě čeká co? LONDÝN !!! a to se těšte na fotky :) budu tam i kdyby mi bylo na umření :)

Doufám,že jste si to alespoň trošku užili a .... SEE U LATER :)

Žádné komentáře:

Okomentovat